Obsługa trudnego klienta

DO KOGO JEST SKIEROWANE NASZE SZKOLENIE?

Szkolenie to skierowane jest dla firm posiadających dział sprzedaży z możliwością prowadzenia szkoleń wewnętrznych dla nowo zatrudnionych pracowników.

JAKI JEST ZAKRES SZKOLENIA?

  • Trudny klient czy trudne sytuacje ?
  • Aktywne słuchanie
  • Czy zastrzeżenia są potrzebne?
  • Neutralizacja zastrzeżeń
  • Radzenie sobie z obiekcjami
  • Zamknięcie sprzedaży

JAKA JEST METODYKA PROWADZONYCH SZKOLEŃ?

Szkolenia prowadzone są w formie interakcji, dyskusji grupowych, ćwiczeń z technik sprzedaży, materiały drukowane, prezentacje filmowe.

JAKIE SĄ KORZYŚCI?

Uczestnicy w takcie szkolenia odpowiadają sobie na wiele pytań związanych z pojawiającymi się zastrzeżeniami klientów, uczą się jak sobie radzić w tak trudnych i stresujących sytuacjach. Nabywają umiejętności neutralizacji zastrzeżeń i radzenia sobie z obiekcjami. Poznają również techniki zamykania sprzedaży.

Pracodawca dzięki takiemu szkoleniu inwestuje w pracownika, który szybko zaczyna być samodzielny, a firma zaoszczędza czas i pieniądze. Klient ma zapewnioną profesjonalną obsługę przez nowo zatrudnionych pracowników.

                                                    Wypełnij formularz zgłoszeniowy 

ptg_szkolenie_d.jpg

Wszystkich Państwa zainteresowanych szkoleniami zamkniętymi prowadzonymi na terenie całej Polski, prosimy o bezpośredni kontakt w jeden z poniższych sposób:

Warunki organizacyjne

Warunki uzgadniane indywidualnie po ustaleniu potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Za każdym razem staramy się sprostać oczekiwaniom naszych Klientów. Jeśli jednak z jakiś powodów nie będziemy mogli spełnić Państwa oczekiwań na pewno polecimy inne firmy szkoleniowe z którymi mamy kontakt na terenie całego kraju.