Arkadiusz Dyl – trener biznesu z 11-cioletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń metodą warsztatową w obszarach zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta i rozwijania umiejętności coacha i trenera. Od 2008 r. certyfikowany Coach International Coaching Community, konsultant i doradca biznesowy. Absolwent socjologii Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, od 1998 obejmował stanowiska od konsultanta do menedżera szkoleń w organizacjach handlowych i usługowych. Współpracuje w firmami szkoleniowymi i doradczymi jako zewnętrzny trener i coach. Jest autorem programów szkoleniowych z dziedziny coachingu menedżerskiego, zarządzania obsługą klienta, sprzedaży i budowania relacji z klientem. Jako Absolwent Polskiej Szkoły Coachów i Trenerów Kontrakt w Warszawie (II stopień specjalizacji) prowadzi treningi umiejętności wykorzystując metodologię warsztatową – organizowania i wykorzystywania doświadczeń uczestników, dzięki czemu odbiorcy jego szkoleń podkreślają praktyczność i łatwość w stosowaniu algorytmów komunikacyjnych w pracy z podwładnymi, klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. „Od zawsze w sprzedaży i obsłudze klienta” dzieli się na szkoleniach własnym doświadczeniem i pomysłami. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Prawa i Zarządzania im. Chodkowskiej w Warszawie. Pasjonat rozwoju osobistego ludzi, mądrych książek, dalekich podróży. Prywatnie mąż i ojciec 3 synów, mieszka pod Warszawą, a pracuje tam gdzie znajdzie się grupa osób gotowych doświadczyć przygody z własnym rozwojem zawodowym i osobistym.